A) Rámec
– křestní jméno pacienta, případně zkratka,
– jak došlo ke kontaktu s pacientem (doporučení lékaře, přes známé…)
– setting: počet a frekvence terapeutických sezení, v jakém časovém období
– počet supervizí
– sociální data pacienta: věk, povolání, rodinný stav, děti…
– fenomenologický pohled, diognóza podle ZOM, PEA, případně i MKN
– motiv supervize: s jakou otázkou přichází supervidant
B) Obraz
– fenomenologie zjevu pacienta: vzhled, hlas, řeč, chování, první dojem…
– motivace k terapii: proč přichází, co očekává, cíl terapie
– popis pacientovy reality s následným popisem průběhu terapie
– psychopatogeneze, biografie
– úseky terapie, které supervidant považuje pro průběh terapie za zvlášť důležité, nebo problematické
– zvýraznění nejdůležitějších terapeutických intervencí
– prožitek terapeutického vztahu
– další průběh a směřování terapie
C) Závěrečná supervize
– v jakém psychickém stavu přišel klient do terapie, jak je to nyní, kam by se mohl posunout v dalším procesu
– které úseky, fenomény terapeutického procesu hodnotí terapeut jako nejobtížnější a problematické pro terapeuta
– které úseky, fenomény terapeutického procesu hodnotí terapeut jako nejobtížnější a problematické pro klienta
– které úseky, fenomény terapeutického procesu hodnotí terapeut jako klíčové pro stabilizaci a progresi klienta
– co se terapeut naučil v tomto terapeutickém procesu pro svou další práci
– co se terapeut v tomto terapeutickém procesu naučil a dozvěděl sám o sobě (nosnost, přenos, hranice…)
– co jiného důležitého chce terapeut sdělit, případně se doptat