Výcvikový lektor vede výcvikové skupiny v EALT a je členem lektorského týmu. Lektorský tým vytváří prostor pro sdílení a rozvoj lektorských zkušeností, reflektování výcvikového dění v probíhajících skupinách a strategií vzdělávání. Setkává se min. 4x do roka a z toho 3x s týmovou supervizí s externím supervizorem. Lektorský tým spolupracuje a zodpovídá se výboru SLEA.
Lektorem se stává úspěšný absolvent výcviku na lektora EALT.
Příprava na lektora SLEA znamená absolvovat další dvě výcvikové skupiny EALT v pozici lektora – juniora (přes 2 tisíce výcvikových hodin). Lektor v pozici juniora je účasten všech výcvikových setkání pod vedením vedoucího lektora výcviku. S vedoucím výcviku následně reflektují dění na skupině, teorii EA a sebezkušenost frekventantů. Lektor – junior si postupně pod vedením vedoucího lektora připravuje malé úseky z teorie EA a prezentuje je na setkání skupiny. Lektor – junior je členem lektorského týmu. Účast na výcvikových setkáních a na setkáních týmu jsou povinná.
Náklady na pobyt a cestu, jsou hrazeny lektorovi – juniorovi z kurzovného.
V první výcvikuvé skupině nedostává lektor – junior žádnou odměnu, ve druhé výcvikuvé skupině dostává lektor – junior částečnou odměnu za čas strávený přípravou.
Výcvikovým lektorem se může stát člen SLEA s úspěšně absolvovaným výcvikem v EALT s aktivní psychoterapeutickou praxí, účastnící se na kontinuálním odborném vzdělávání a supervizi vlastní terapeutické práce.
Zájemce o lektora – juniora vybírá tým a představuje výboru. Tým při posuzování kandidáta sleduje především tato kritéria: odbornou způsobilost, morální integritu, schopnost fenomenologického pohledu, vztahovosti a oslovitelnosti (fenomenologické otevřenosti). Dále zkoumá podmínky aktuální životní situace a možnosti pro dlouhodobý závazek.
Vzhledem k současným podmínkám akreditací preferujeme kandidáta s klinickou přípravou.
V případě zájmu a při splnění nároků na pozici nám napište na wagenknecht@slea.cz.